loading...
بزرگترین مرجع دانلود و ترفند
میثم بازدید : 1563 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (2)

 

 

برای خواندن این ترفند به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

با سلام خدمت همه دوستان

ترفند امروز به درخواست چیتوزک که خودش میدونه کیه گذاشتم

بریم سر اصل مطلب

برای آنتی لاک کردن با توجه به عکس ها عمل کنید.

سعی کردم مفید و مختصر باشه.

1-وارد آیدی خودتون بشید.

2-بر روی گزینه مسنجر کلیک کرده و مای اکانت اینفو رو انتخاب کنید.

3-وارد صفجه ای مثل صفحه زیر میشید که باید توی کادر مشخص شده پسورد آیدی  خودتون رو وارد کنید .

4-بعد از ورود کردن پسورد وارد یه صفحه به شکل زیر میشین که همونجوری که توی عکس مشاهده میکنید باید بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.

5-مجدد وارد یه صفحه دیگه میشید طبق عکس زیر،بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.

6-بعد از وارد کردن یک ایمیل که متعلق به خود شما باشه و بهش دسترسی داشته باشید بر روی گزینه سیو با ذخیره کلیک کنید.

7-در مرحله بعدی یه پیام مشابه پیام زیر به شما میده و به شما میگه به ایمیلی که وارد کردید برید و اونو چک کنید،مثل عکس زیر به عنوان مثال من چون آدرس ایمیل از سرویس جیمیل استفاده کردم به جیمیل خودم میرم.

8-در مرحله بعدی بهتره هر چی صفحه باز کردید ببندید و به ایمیلی که وارد کردید برید.

9-من الان وارد ایمیل خودم شدم و همونجوری که میبینید یه ایمیل حاوی لینک از طرف یاهو برای من ارسال شده.ایمیل رو باز میکنم و بر روی لینکی که از طرف یاهو برای من آمده کلیک میکنم.این لینک بعد از کلیک منو به صفحه جدید هدایت میکنه.

10-بعد از ورود به صفحه جدید بر روی گزینه ای که همانند شکل زیر هست کلیک کنید.

11-سپس وارد یه صفحه دیگه میشید که باید پسورد ایدی خودتون رو وارد و وارد پروفایل خودتون بشید مثل عکس پایین و مثل عکس پایین ایمیلی رو که دادین به آیدی با کلیک در کادر کنار ایمیل انتخاب و  در پایین صفحه گرینه سیو با ذخیره رو بزنید.


 

تاکید میکنم که یادتون نره دکمه ذخیره رو بزنید وگر نه همه راهایی که رفتین بیخوده.

12-و در آخر برای اینکه که مطمئن بشید آیا ایمیل پشتیبان با موفقیت پشت آیدی شما قرار گرفته مجدد از آکانت اینفو وارد بشید تا مثل عکس زیر مشاهده کنید رنگ سبز دوره ایمیل پشتیبانتون قرار گرفته.

 

 

موفق و شاد باشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM

این نظر توسط AREF در تاریخ 1391/08/08 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

سلام من عارف هستم
وب زیبایی داری
می خواستم بگم اگه دوست داری به وبم کمک کنی
بنر منو تو وبت قرار بده واگه بنر داری کد بنرتو برام بفرست
و اگه بنزر نداری من تو رو لینک می کنم
کد بنر من در داخل وبم است

مرسی
فقط بعد از گذاشتن بنرم تو وبت منو از طریق نظرات در وبم خبر کن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

در جهان تنها دو گروه از مردم هستند که هرگز تغيير نمی‌يابند؛ برترين خردمندان و پست‌ترين بی‌خردان.

سلام دوست عزیز خوش آمدی.برای استفاده از تمامی بخش های سایت حتما عضو شوید.

سایت هایی که مایل به تبادل لینک هستند حتما از بخش تبادل لینک هوشمند استفاده کنند.همچنین تبادل لینک با سایت هایی صورت خواهد گرفت که از نظر محتوا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد،و پس از بررسی های نهایی لینک سایت شما در سایت سافت لاین قرار خواهد گرفت.

پیام های تبلیغاتی که در بخش نظرات قرار میگیرد به صورت خودکار حذف خواهد شد،لذا دوستان از قرار دادن پیام های تبلیغاتی خودداری کنند.

دامین های ما:

www.SoftLine.s2a.ir

www.SoftLine.2or.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • خرید آسان | فروشگاه اینترنتی
  • فروشگاه هاردی | خرید اینترنتی
  • عاشقانه
  • سایت تفریحی تاریخی
  • دانلود اهنگ
  • بیا2دانلود
  • پویا دانلود
  • ویکی دانلود ها
  • سایت بگو مگو
  • طراحی سایت و خدمات هاستینگ
  • من در روز
  • کلوبی برای بچه های با حال | فیلم | عکس |
  • سايت همسريابي
  • ريكي درماني-هيپنوتيزم-انرژي درماني
  • فروشگاه اینترنتی مله
  • بــــــوســــه عشـــــــق
  • جزیره هزاره سوم
  • پایگاه استخدامی کشور
  • مرجع گرافیک|جی اف ایکس ایـ افـ
  • تبادل لینک - ثبت لینک
  • ₰ܓܨ هرچی بخوای ܓܨ₰
  • گروه تجارت الکترونیک و تبلیغات اینترنتی آریا ادز
  • کانون هواداران پرسپولیس در نسیم شهر
  • دانلود فيلم و سريال
  • کدهای حرفه ای وبلاگ
  • اتاق فکر دانشجویی
  • دلصدا موزيك
  • **درخشان،مرجع مطالب روز**
  • سایت تفریحی و سرگرمی شمشک
  • ایران صدا|دانلود بهترین موزیک ها
  • فروش لینک باکس با قیمت مناسب و امکانات فراوان.
  • پویا دانلود
  • افزایش بازدید
  • دانلود بهترين ها براي موبايل
  • افزایش رتبه گوگل
  • تبادل لینک
  • نارین موزیک
  • برترین سایت تفریح و سرگرمی
  • تبادل لینک
  • جواد آبادیان
  • بانک مقالات اقتصادی
  • تبادل لینک
  • آریا دانلود
  • سریع ترین جستجوگر فارسی
  • تبادل لینک-نایت اسکین
  • حق حیات
  • بهترین های دنیای موسیقی
  • سایت شخصی محمد میرشاهی
  • Hamnafas ashegh
  • اخبار و ترفند بازی های رایانه ای
  • ورزشی
  • پاتوق استقلالیها
  • سامسونگ کوربی
  • بوسه ی عشق
  • تبادل لینک
  • درج آگهی رایگان
  • ღ دو کلـــمه حـــرف حســـاب ღ (آناهیــتا)
  • دانلود رایگان پروژه و تحقیق ، برق - الکترونیک - مکانیک - عمران
  • فول مدیا برترین مرجع سرگرمی
  • تبادل لينك هوشمند
  • دایرکتوری مهدی وب
  • دانلودها
  • تبادل لینک
  • آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک
  • پادشاه ایران
  • funny
  • سی دانلود
  • گالری عکسهای من
  • بهترین ها
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 584
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 1,175
  • بازدید سال : 15,261
  • بازدید کلی : 336,327